अन्लाईन पैसा कमाउने सजिलो एप्लिकेसन जो सजिलैसङ सबैले पैसा कमाउन सक्छ।

नमस्कार स्वागत छ यश पोस्त मा आजहामी सजिलो अन्लाईन पैसा कमाउने एप्लिकेसन को बारेमा जानकारी गराउन गैरहेको छु आसछ म धेरै त म भन्दिन तपाईंले यबात मोबाइल खर्छ त आरामसङ निकाल्न सक्नुहुनेछ । जो सबिले सजिलै सङ सकिन्छ
मेरो अनुभव यहाँ भन्दा मैले playstore मा अन्लाईन पैसा कमाउने बारेमा धेरै एप्लिकेसन भेताय तर तिनीहरु 90% भन्दा ज्यादा fake छ्न तर मैले use र अनुभब्ले यो एप्लिकेसन को बारेमा पोस्त लेख्न गइरहेको छु। यस्मा 4.7 reting छ भने 10हजार भन्दा ज्यादा download गरियको छ ।मेरो अनुभव ले खसै पुरानो एप्लिकेसन होइन यो एउता नया अप्लिकेसन हो।
फोतोमा दिको देमो हेरि तपाइले पनि यसलाइ सजिलै सङ income गर्न सक्नुहुनेछ । यसमा तपाईंको विदियो हेरेपनी कोइन जम्मा गर्नसक्नुहुनेछ
application हेरेर पनि तपाईंले कोइन जमा गर्न         सक्नुहुनेछ ।daily chekup मा पनि तपाईं 20 कोइन जमा गर्नसक्नुहुनेछ ,refar गरेर कसैला एप्लिकेसन download गर्न लगाइ तपाईंको लिन्क बात कसैले id नया बनाउछ भने तपाईंलाइ 200 कोइन दिन्छ । नया id बनाइ रेफर code हाल्नुभो भने त्यहापनी 200 coin दिन्छ रेफर गरेको ले अरुलाइ रेफर गर्यो भने पनि तपाईंलाइ 200 coin जमा हुदैजान्छ ।यक पतक id बनायर हेर्नुहोस र आजकल दुनिया फसबुक मा छ्न त्यहा लिन्क र code दिनुहोस code बात तपाईंलाइ पनि फाइदा  नयालाइ पनि फाइदा त्सैले मेरो code 17TO1H  code submit गर्नुहोला यसो गर्दा तपाईंलाइ पनि 200कोइन मिल्ने मलाइ पनि मिल्ने रमाइलो छ होनर?  यहाँ 1200कोइन  =50 रुपया भारु पेतिएम 12000 =300 reward छ अरुपनी छ्न तपाईंले त्यहाबात आफै हेर्न सक्नुहुनेछ ।
आसछ तपाईंले यो पोस्त राम्रो सङ मैले बुझाउन सके हुलाभन्ने बिश्वास छ यदि कुनै confuse भय मलाइ तल commentमा comment गर्नुहोला मैले तपाईंलाइ comment मा जवाफ दिनेछु । यदि यो पोस्त राम्रो लागे कृपया सबैlaai share गर्नुहोस ।


और नया पुराने

संपर्क फ़ॉर्म